Madonnans heliga ord om oralsex


Idag har jag den stora äran äran att presentera den första gästbloggaren:  Madonnan
- vild och vuxen, utan att vara helt vildvuxen.


Madonnan2Hur jag kan ta emot.


När jag var yngre tyckte jag det var lite jobbigt att få oralsex. Killen kastade sig ner mellan benen så snart han kunde och lekte Lassie och jag började rätt snart sakna kyssarna, kramarna och den upphetsande närheten och undrade vad han förväntade sig av mig och efter hur många minuter?
Kände mig bara helt ensam där uppe och tappade känslan. Men fejkad orgasm har jag aldrig ens tänkt på. Bad honom mest komma tillbaka upp, så vi kunde fortsätta vara två om saken...

Sex efter instruktionsbok är ju alltid trist som sjutton. Jag vet inte vad killarna tänkte, de ville nog bara göra rätt, för de hade säkert slukat sexspalter om "Förspel".


Idag ger jag dem lite tid, men släpper inte ner dem innan jag först hunnit bli riktigt kåt, för då har ju min mottaglighet ökat markant, hur som helst. Det bästa är ju råhångel som avancerar eller att tända varandra innan via telefon, sms, och mail och sedan avancera. Jag blir inte kåt av Lassie, jag blir kåt av en kåt man. Sedan försöker jag slappna av, vila i stunden, av behandlingen som kommer rätt i processen. Njuta mentalt av hans vilja att slicka min fitta och fokusera på att jag faktiskt har en man mellan låren och den tanken är ju rätt upphetsande med.


Dessutom har jag alltid uppskattat en fingerfärdig man som av en slump (?) råkat veta hur jag vill ha det, rått, vått och lite vilt. Har fått fler orgasmer av en hand än av en mun. Eftersom torra instruktioner under pågående akt stör mig lite i känslan tycker jag det är bra att prata om det innan, påklätt. Man kan få det till rätt avslappnat allmänna ordalag, om man valt ut en pudding som är lika öppen för att prata om sex som jag är. Kravlista känns bara avtändande, för det finns ju förhoppningsvis ingen manual, utan man kör ihop sig, samarbetar på den gemensamma känslan i stunden! Sån är i alla fall jag.


De bästa oralsextillfällen jag varit med om har varit med män jag redan är grymt kåt på, kanske har vi redan haft samlag! Gästen som hamnar så nära måste vara väldigt inbjuden och inbjudande för att jag skall slappna av och kunna ta emot med ohämmad njutning... För mig och några andra jag pratat med är oralsex mer intimt än kuken i fittan! Känslan blir mer intensiv när blodet försvunnit från hjärnan och befinner sig runt könet, pumpande runt, med nerver och sinnen på helspänn.


Att efter en sexakt gå och dricka vatten ur kranen och han kommer efter, sätter sig på knä bakom och kör upp hela ansiktet, utan att slå ut mina tänder mot kranen, utan bara glupskt nafsar på allt han kommer åt, skinkor, yttre blygd och vidare, är i alla fall för mig den ultimata kåtheten...


Sammanfattat: ju kåtare man hunnit bli innan, desto bättre sex! Så att ha mer bråttom än kroppen och känslorna hunnit med, det är aldrig en bra idé. Sex är ingen prestationssport, det är ett samspel av rå lust. När det känns så kravlöst, ja, att man till och med kan garva mitt i och fortsätta, då är avslappningen så stor att allt kan hända. Med den kontakten upprättad tror jag ingen kvinna känner sig ensam när mannen försvinner ner för att upptäcka och smaka på henne.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0