Madonnans heliga ord om förspel


Förord av sextanten


I Madonnans förra inlägg beskriver hon hur killar har en benägenhet att alldeles för snabbt dyker ner mellan benen på en, "för det har de ju lärt sig, att tjejer vill ha mycket förspel". Varken hon eller jag tycker dock att oralsex är ett särskilt bra förspel. Jag skulle vilja säga att oralsex inte är förspel - del är SEX. Per definition liksom. Hellre då oralförspel; slicka, nafsa, pussa överallt UTOM just direkt på klittan!! Halsen, ryggen, låren, knäna, armarna, händerna, fingrarna, öronen, magen, brösten (OBS! INTE för mycket bara direkt på bröstvårtorna. Får återkomma till det ämnet.) och så vidare. Använd fantasin eller fråga!



"Madonnan" om förspel, en fortsättning på inlägget om oralsex.


För mig kan stegen i ett fungerande förspel se ut ungefär så här: Blickar, prat, mental närhet, ökande lust att komma nära fysiskt. Det blir häftigt att vänta tills man inte kan behärska sig längre! Sedan trevande läppar som smakar på varandra, tungor som retar lite, tills man blivit så tänd att händerna börjar utforska... Det bästa är ju råhångel som avancerar eller att tända varandra innan via telefon, sms, och mail och sedan avancera.


Massage genom kläderna, en krävande hand helt fräckt över vulvan och ökande intensitet i kyssar och vaknande kroppsfunktioner och kroppar som trycker sig hårdare mot varandra i passion är kanon för mig! På riktigt. Hångel är så himla underskattat, bortskuffat av tekniktankar.

En fingerfärdig man vet att hela underlivet lever och att det längtar efter att bli påmint om det. Benkläderna åker med fördel av efter det att de blivit våta och slippriga. Att påklädd grensla en man och kyssas ger ofta effekten att jag gnider mig, mitt pockande kön på hans styvnande och det har väl hänt att jag kommit då, vilket är ett bra förspel för mig.


Sammanfattat: ju kåtare man hunnit bli innan, desto bättre sex! Så att ha mer bråttom än kroppen och känslorna hunnit med, det är aldrig en bra idé. Sex är ingen prestationssport, det är ett samspel av rå lust.


Förspel
Foto: Getty Images


.


Kommentarer
Postat av: Pippi Långstrump

Vilken kul blogg! Skriv mera, hit kommer jag att återvända för att läsa. Håller fullständigt med om att hångel är underskattat!

2009-01-28 @ 11:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0